Język w komunikacji tom 3 - 1
Język w komunikacji tom 3 - Zdjęcia produktu

Język w komunikacji tom 3

2001 / AHE / 8387814318
Ocena: suma recenzji i opinii: 4.4 (ocen: 18)

Dostepność na dzień 25.11.2017: w magazynie

Opis produktu

Prawie 100 interesujących artykułów poruszających zagadnienia komunikacji językowej. Całość otwiera kształt koncepcji badawczej komunikatywizmu autorstwa prof. Awdiejewa. Teksty związane z gramatyką komunikacyjną, artykuły ukazujące zróżnicowane aspekty komunikacji w języku religijnym, komunikację przez sztukę i literaturę i miejsce semantyki i wartościowania w komunikacji, artykuły analizujące język używany w tekstach prasowych, specjalistycznych, komunikację w procesie dydaktycznym i komunikację międzykulturową. Zawartość tomu 3: Maria Krauz Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a zarys językowy tekstu Agnieszka Anisimowicz Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej Zenon Weigt Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich Jolanta Lubocha-Kruglik Współczesny tekst reklamowy - wybrane aspekty na materiale języka polskiego i rosyjskiego) Katarzyna Molek Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych Rafał Zimny Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych Ewa Chludzińska Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej Jadwiga Lizak Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży Marija P. Kotjurowa Subiektiwnaja modalnost\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\' kak osnowa tonalnosti naucznogo tieksta Alicja Kacprzak Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny) Anna Jopek Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym świetle pragmatyki komunikacyjnej Jolanta Szymańska O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym Michał Lisecki Komunikacja przez komputer (CMC) Małgorzata Jasińska Językowy savoir-vivre w internecie Anna Sorówka Komunikowanie poprzez internet - język reklamowych stron www a przekład Roman Roszko Język polskojęzycznych instrukcji obsługi kamer wideo Barbara Bogołębska Perswazyjność dawnych i współczesnych podręczników sztuki pisania (stylistyk funkcjonalnych) Eugeniusz Cyniak Podstawowe warunki komunikacyjnej funkcji edukacji polonistycznej w szkole Ewa Popiel-Popiołek, Andrzej Kudra O specyfice komunikacji dydaktycznej Teresa Świętosławska Dyskurs heurystyczny w dydaktyce literatury Maria Wojtak Strategie dyskursywne w pewnym typie tekstu dydaktycznego Krystyna Wojtczuk \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Mówienie do dzieci\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" jako kategoria komunikacyjna Olga Przybyla Akty mowy o funkcji ekspresywnej w języku nauczycieli Kazimiera Gorczyca produktywność komunikacyjna uczniów szkół ponadpodstawowych (kształt problematyki) Beata Burska-Ratajczyk Odbicie kompetencji językowej w mowie mieszkańców wsi Teresa Maria Wójcik Sztuka erystyki a intensyfikacja nauczania języka rosyjskiego Bożena Banach Interkulturowe tendencje we współczesnej glottodydaktyce Grażyna Zarzycka Typy zakłóceń w komunikacji międzykulturowej Halina Widła Strategie konwersacyjne osób używających na co dzień języka - w rozmowach prowadzonych w języku ojczystym Danuta Wróbel Pułapki znaczeniowe w komunikacji językowej jako dialogu międzykulturowego. Uwagi o nauczaniu filozofii studentów cudzoziemskich Barbara Krucka Podobieństwa i kontrasty międzyjęzykowe - źródło zakłóceń w komunik

Informacje podstawowe oraz specyfikacja:

Kategoria

ISBN

8387814318

Wydawnictwo

Ahe

Rok wydania

2001

Cena

42.00zł

Opinia użytkowników

4.4 na 5 (opinii: 18)

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017:

  • Porównywarka najlepszych sklepów
  • Ranking ofert według cen
  • Zdjęcia, opinie i recenzje